Re: Přepínání solárních panelů na vstupu měniče

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Sobota Listopad 7 09:39:34 CET 2020

Ano, to se mi už líbí. Stačí tedy normálně přepínat string mezi hlavním a
mařícím měničem nějakým třeba IGBT? Nějakým řekneme
FGA25N120ANTDTU ?
Ten má i integrovanou diodu. Je tam vůbec potřeba? Nebo 1.2kW ve
specifikací je málo?

Díky moc všem za nápady.