Re: Přepínání solárních panelů na vstupu měniče

Branislav Schnierer smeckcems na gmail.com
Pátek Listopad 6 23:21:17 CET 2020

15kW by som sa uz bal pripajat len tak - nepoznam obvodovo invertory tak
detailne aby som dokazal posudit co to robi vovnutri a ako su dimenzovane
suciastky, ci by tam nieco za nepriaznivych podmienok (= vela slnka a nizka
teplota) nezadymilo.
Ale ak ma invertor regulaciu vystupu, tak asi by som siel tou cestou, ze
najprv mu nastavit vystupny vykon na 0%, tym padom by vstupne prudy do MPPT
mali byt blizke nule, prepnut/vypnut/zapnut stringy a vratit invertor do
100%.

BranoS

pi 6. 11. 2020 o 18:29 Zdeněk Aster <zdenek.aster na seznam.cz> napísal(a):