Re: Přepínání solárních panelů na vstupu měniče

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pátek Listopad 6 18:29:18 CET 2020

Upřímně taky mi to omezení není moc jasné, ale můžu teď posloužit
zkušeností.

Kamarád má 2x string na SV, 1x string na JV, 3x JZ to vse do jednoho
menice, bez diody.
Pro stouraly proc tak blbe tak pak je jeste 4x JV do dalsiho menice ted
neresme.

Vsude mam merici trafa, takze disponuji vsim co se tam deje. A dokud z
tech panelu clovek odebira maximu co jsou schopny dat,
tak neni zadny problem. Problem nastava, kdyz tu energie neni kam davat
a zustava na strese, tak se ocividne na vice osvetlenych
panel dostaneme na krivku po napeti nahoru a na mene osvetlenych mame
napeti nizsi a v tu chvili do nich zacne tect až 2A. Ten
panel je schopen davat 10A. Ale stava se to jakmile clovek proste
neodebira maximalni vykon, do te doby je to fakt v pohode.
Mam i spoustu grafu jen do konference je hloupe je posilat...

Jo jinak má panely ze dvou várek, a zatím to vypadá, že dokud odebíram
maximum je to v pohodě, pokud ne tak opět ty z jiné varky
plavou dost rozdílně a to jsou na stejnou stranu.. 2x JZ je v pohode k
tomu je z jine varky 1x JZ a ten dava treba o 1-2 Amperu mene.

Berete toto info zatim ve stadiu badani, protoze to resime jen zatim tyden.

Zdeněk Aster