Re: OT: Poptavka, základní deska (Re: nějaký dnes fungující browser na WXP?)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 2 21:33:16 CET 2020

Myslím, že Abit BH6 desku i s procesorem  P3 asi 800MHz  ve slotu 1  a
včetně nějaké  RAM  mám.  Ale bude to pomalé oproti C2D.
Mám to pohledat?

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 2. 11. 2020 v 21:28 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>