Re: OT: Poptavka, základní deska (Re: nějaký dnes fungující browser na WXP?)

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Listopad 3 10:50:29 CET 2020

Děkuji za nabídku, ale P3 bude na XP pomalá. S P3 tu mám postavený pocitac
s W98 a DOSem na staré hry (s ISA SB16). Mám tam i 3DFX, ale úplně jsem
zapomněl co je potřeba pro její úspěšnou konfiguraci. A to jsem ji mel v té
době kdy se pouzivala. Snad nakopírovat nějaké knihovny do Windows
adresáře... Internet už mnoho informací z té doby nenabízí.