Re: OT: Poptavka, základní deska (Re: nějaký dnes fungující browser na WXP?)

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Listopad 2 21:28:22 CET 2020

Myslím, že jsem na to taky narazil, ale připadá mi jednodušší a i nasledne
méně komplikované (instalace do bedny) sehnat rovnou desku. Budu
pravidelneji sledovat Aukro.

Pozadavky: 4x nebo 5x PCI, Intel chipset ideálně serie P4x, integrovaná
grafika, 775 slot na CPU.