Vertikalni mys

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Květen 29 18:41:29 CEST 2020

Potvrzuji, řešení je powerball. A když se problémy nenechají zajít tak daleko, tak používáním powerballu prostě zmizí. A zmizí na dlouho. Jinak řečeno, po týdnu hraní s PB problémy zmizely a když jsem s tím přestal, vrátily se po několika týdnech. Stačilo párkrát zatočit s PB a zas byl klid. No a takhle to mám už dost let. Prostě jednou za týden až dva měsíce chvíli točím powerballem.

A s výškou stolu též souhlasím. Chce to šuplík na klávesnici a myš, těsně nad nohy.

PH

Od: konference na vojtek.biz
Resi to tim, ze se zapojuji jine svalove skupiny. Ja uz leta stridam mys a trackball Logitech. Je to nouzovka kdyz uz me malem ruka upadne.
Nejdulezitejsi do ceho jsem investoval je power ball. Kdyz s nim cvicite kazdy den dost to pomuze. Pokud uz mate rozvinuty zanet karpalu je to spatne. Operace je tak 50 na 50
Ale to co jste psal mi zni spis jako tenisovy loket  :) Jeste jedno dulezite doporuceni - nepodcenit vysku stolu, zidle a operku ruky. Pri tom nasem jednostranem zamestnani se nam nejak ty mozoly presunuly jinam.