Vertikalni mys

radek.koutsky na gmail.com radek.koutsky na gmail.com
Pátek Květen 29 12:07:41 CEST 2020

Překroucení ruky to samozřejmě neřeší, ale tím, že se to "neovládá" tak jako běžná myš, tak mě z toho ruka opravdu nebolí, ovládá se to pouze dvěma prsty a okolo koule jsou 4 nastavitelná tlačítka.
Naprosto perfektně se mi to ovládá a sám již myš od té doby nepoužívám - na stole stačí prostor 10x20cm a to je vše.
Pozor, není to suplování trackpadu jako má notebook, tohle je opravdu něco jiného, dnešní trackpady nemají tlačítka a dotykem plochy se dají nastavit různá gesta, trackball se chová jako obrácená myš a tlačítka jsou separé.

Chápu, že to každému nemusí padnout do ruky, ale protože jsem měl možnost si to odzkoušet, tak jsem to bral, jak se říká, všemi deseti.

RK

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Admin HWnews
Sent: Friday, May 29, 2020 11:06 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Vertikalni mys

Jak to resi to prekrouceni ruky? Ja potrebuji abych mel ruku v poloze jako na kniplu....uz jsem na tom tak spatne, ze kdyz preklapim predlokti tak to ve me praska jak ve starym baraku.

Navic netusim jak na trackbalu funguje treba uchopeni a tazeni...muj odpor k jakymkoli alternativam beznych na NB je naprosto zasadni s nicim se mi nedela dobre.

RV