Vertikalni mys

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Květen 30 02:41:55 CEST 2020

Presne tak. V praci mam 2 stoly ulozene do L. Sedim vo vnutornom rohu
tak, ze monitor a klavesnicu mam pred sebou na jednom stole a druhy mam
po pravej strane. Stol vpravo je otoceny kolmo k prvemu a umiestneny
tak, ze kratu stranu ma vzadu, na urovni dlhej strany prveho stola
(neviem, ci pisem zrozumitelne). Pravu ruku mam teda prirodzene vedla
tela polozenu na tom druhom stole celym predlaktim aj s dlanou a mysou
beznej konstrukcie. Mam to tak uz roky a je to pohodlne. Na to aby som
si podoprel laket, nemusim ruku natahovat dopredu, ani nemusim riesit
vysku stolicky s opierkou ruky (ani ziadnu opierku nemam a nechcem).

Doma mam taky ten stol s vysuvnou doskou na klavesnicu. Na tej istej
doske mam aj mys a ano, ruku natahujem dopredu, aby som mal podoprety
laket. Teda mysou pracujem dalej, ako s klavesnicou, az pod hlavnou
doskou stola. Vysuvnu dosku mam potiahnutu k sebe, t.j. sedim dalej od
stola (a monitora). Stol som si uz davno vyskovo doladil, aby mi to
vyhovovalo.

miro