Re: Kicad - pouzdra s frézováním

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Čtvrtek Květen 28 21:57:41 CEST 2020

Z Kicadu to  moc neřeším vygeneruji potřebné vrstvy tak jak to generuje
kicad, ani jsem se dovnitř gerberu nedíval. Všechno se to hodí do
jednoho zipu a ten se pak nahraje a deska se zobrazí v nadhledu, pak je
možno přejít do prohlížeče gerberu a tam to případně vypisuje chyby.

Pokud to generuji z Formiky tak obrys desky mám v samostatné vrstvě
čárou 0,15 mm. Přípony dávám podle jejich webu
https://support.jlcpcb.com/article/22-how-to-generate-the-gerber-files.
Vrtačku rozšířenou kde jsou vrtáky a souřadnice v jednom souboru.

Petr