Re: Kicad - pouzdra s frézováním

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Květen 28 21:51:10 CEST 2020

Aha. Díky.
A s jakou příponou ho posíláte do Číny?
A jak je to v něm reprezentováno? Jako čára nulové tloušťky?

Třeba ALLPCB má na svém webu tohle:
*.cmp (Copper, component side)
*.drd (Drill file)
*.dri (Drill Station Info File) – Usually not needed
*.gpi (Photoplotter Info File) – Usually not needed
*.plc (Silk screen, component side)
*.pls (Silk screen, solder side)
*.sol (Copper, solder side)
*.stc (Solder stop mask, component side)
*.sts (Solder stop mask, solder side)

Tam žádný soubor s frézováním ani s vnějším obrysem nemají.

PL