Re: Kicad - pouzdra s frézováním

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Květen 28 22:24:16 CEST 2020

Díky.

Mě vždy udivovalo a stále udivuje, jak je to předávání dat neexaktní.
Přitom to dneska všechno generují počítače, takže není žádný problém
stanovit přesný formát.

Takhle nejsou přesně definována jména souborů, ve formátu Gerber
pak mm nebo palce (tohle jediné se dá pochopit, Američané to mají
rádi postaru), počet desetinných míst, jestli se používá desetinná tečka
nebo ne, jestli se používají zaváděcí nuly nebo ne, jak se definují
speciální věci jako obrysy a frézování, ...

Přitom množina operací je konečná a relativně omezená, takže
nadefinovat jednoznačná pravidla není složité.

To už ledaskde jsou přesnější požadavky na komunikací lidí, než tady
na komunikací strojů.

PL