Osazovacka konecne uz

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 26 21:04:47 CEST 2020

Jak je to prosím myšleno?
Jako že osazovač ručně osadí na desky za jednotku času stejný počet
součástek jako ten 2-hlavý automat?
Pokud ano, tak je to docela fofr. A to jste bral na jednu desku nebo
vydrží tohle tempo má to jako průměr za celou směnu?

Já jsem vlastně profesionála nikdy ručně osazovat neviděl. Buď si to
dělám sám (a pak tedy mnohem pomaleji než ta mašina) nebo jsem viděl
rychlé profi stroje, kde je to šílený fičák. Takže nemám představu jak
rychle to dělá zacvičený profík.

Díky.
PL