Osazovacka konecne uz

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Květen 26 06:10:37 CEST 2020

Zdravím,
otázka jsou:
- podavače(potřebujete jich hodně nebo aspoň plochu kam dáte součástky),
to jde občas proti sobě,
- dobrá kamera a vysoce položená, aby osadilo větší součástku,
- zda je SW odladěn.

Aby jste si nekoupil jen kus hliníku a nezahodil, jak to bývá s asia...
.Komponenty ve velké sérii lze od nich koupit, ale u strojů  a s nízkou
cenou se s tím moc nedá počítat. Kupte si ten litleplacer, je to
připravený a hlavně budete vědět co opravit. I když to dá práci sestavit
a má je jednu hlavu a možná to přesnější nebude. Tady to je sázka do
loterie, prostě nevíte, co dostanete a hlavně s tím nic neuděláte, bude
to monolit.

Počítal jsem, že pokud je systém s 2x hlavou, tak je to rychlé jako
jeden osazovač a ten k tomu stejně musí být.

Zdravím

Jirka