Osazovacka konecne uz

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Květen 31 00:20:21 CEST 2020

Nebyl to sice dotaz na mě, ale ze zkušenosti můžu říct, že se
to i na pady s roztečí 0.5mm dá použít po bodech. Zvlášť když
se pasta přihřeje, tak to dělá pan Janovský. Pak se dá použít
modrá nebo dokonce i oranžová mediciální jehla (vnější průměr
0.6 nebo 0.5mm).

Jinak ten štráfek přes celou řadu padů některé CNC dispensery
taky používají.  Ale dokud jsem ještě dispenser používal, tak
jsem měl lepší zkušenosti s dávkováním po bodech než
s přejetím celé řady. Tam mi častěji vnikaly cínové můstky.

PL