Osazovacka konecne uz

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Středa Květen 27 15:25:03 CEST 2020

Pokud máte mašinu s krokovým motorem bez encoderu nebo serva, tak Vám
moc rychle nepojede. Pojede Vám to na součástku někde daleko. Takže
výkon jako jedné ruky a nemáte v tom čas přípravy té mašiny, osazení na
ní, ... .  Pokud vedle pojedete ručně tak za to zvládnete dvě desky.
Samozřejmě když máte jiné desky v složitosti/počtu typů nebo když stroj
stojí nějaké xx peníze. Odhaduji tedy 2hlavá mašina moc nepomůže. Stejně
tak pokud pořídíte 4-hlavou a vedle nebude rychlá reflow pec, tak to do
ní ani rychle nedáte, ale toho člověka u ní musíte platit stále. Tyhle
mašinky jsou asi dobrý na nějaké prototyp nebo pokud se nemůžete trefit,
ale musí být funkční. Proto se mi zdá i vhodnější ten
www.liteplacer.com, kde si to případně opravíte.

Zdravím

Jirka