Re: OT -Samopal vs útočná puška (bylo OT Betonová nádoba)

Jindroush jindroush na seznam.cz
Sobota Květen 23 18:36:36 CEST 2020

Co se týče těhle "exaktních myslitelů", hodně mě baví např. kilobajty vs
kibibajty.

PS: Moje rádio má balancování hlasitosti levo-pravo i předo-zado. Není
to přesně to, co píšete, ale trošku to tak funguje.
j.