Re: OT -Samopal vs útočná puška (bylo OT Betonová nádoba)

Sobota Květen 23 17:47:06 CEST 2020

Jo, takového profesora jsme na střední měli taky. Prohlašoval, že do
dvou let všechny GSM mobily budou na vyhození, protože je nahradí ty
satelitní. Tehdy zrovna začínalo Iridium.

Nebo že mobily by měli zakázat, protože si s nimi stejně lidi povídají
jen o blbostech, což nám demonstroval odposlechem NMT sítě. (Byl tam
nějaký širokopásmový testovací přijímač, dalo se na to chytat rádio,
televize i ty analogové mobily.)

Další perla z jeho úst byla, že autorádio by mělo mít v každých
dveřích samostatnou regulaci hlasitosti, aby si každý pasažér mohl
nastavit svůj reproduktor, jak by chtěl...

Nějaký inženýr Záleský, zvaný Bimbo, SPŠ Kutná Hora.

P.K.