Re: OT -Samopal vs útočná puška (bylo OT Betonová nádoba)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Květen 23 17:17:29 CEST 2020

Já si nestěžuju, jen z toho mám srandu.
A začal s tím profesor Blatný, který odmítal/nechtěl/neuměl
pochopit, že reálný svět a mezilidská komunikace nefunguje
podle exaktních pravidel a pouček.

Byl to šéf katedry Samočinných počítačů. Podle mě nikdy na žádný
reálný počítač ani nepoložil ruku (v době mého studia jich ale zas
tak moc kolem nebylo).
Měl úžasný odhad a cit na to, aby učil a kladl důraz na oblasti
a technologie, které se v budoucnu ukázaly jako slepá vývojová
větev. Třeba jeho zamilované bublinkové paměti, kterým věštil
zářnou budoucnost.

PL