Re: OT -Samopal vs útočná puška (bylo OT Betonová nádoba)

Sobota Květen 23 19:30:16 CEST 2020

To je něco jiného, to má snad každé rádio. Ten učitel doslova říkal,
že by na každých dveřích měl být samostatný ovladač hlasitosti, kterým
by se regulovala hlasitost právě toho jednoho reproduktoru v
konkrétních dveřích. Prostě převratná myšlenka. (A nejspíš si myslel,
že jsou všichni blbci, když to dosud nikoho nenapadlo.)

P.K.