Re: Měření tlakového pulzu (OT Betonová nádoba)

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Sobota Květen 23 14:05:32 CEST 2020

však brizance je vlastně peak na křivce růstu tlaku.  u směsi nafty a ředidla tam nic moc nebude, to hlavní tam udělá ten dělbuch který směs rozpráší do prostoru kde pak vyhoří. zajímavé by bylo vědět jaká je v hořící kouli teplota. kdyby se tam přidal práškový hliník tak už by to mohl být tanec ;) pokud by teplota stačila k jeho zahoření.
ale pokud ze sklenice zbudou střepy, tak tam je mizivý tlak. jinak by sklenice zmizela a proměnila se v prach jako kdyby jste ji dali do lisu.
ještě chvilku budem debatovat a dostanem se do hledáčku bezpečnostních složek :)

⁣Odesláno z TypeApp ​