A co jste delali v nedeli vy?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Květen 20 16:00:45 CEST 2020

On Wed, 20 May 2020, Martin Hanek wrote:

> Toto bohate postacuje, nemusim premyslet, jestli jsem v tunelu, za sera
> atd. Uvedomim si to, az se zeseri, ze mi nesviti palubka. Stejne se mi
> ty ledky na denni sviceni nelibi, resp. pod autem maji nejaky skoro
> neviditelny prouzek, k cemu to je? Vlk se nazral a koza zustala cela. To
> ze na to lidi spolehaji i za snizenych svetelnych podminek je dalsi vec.

To vzdycky nejakeho mameluka napadne ze musi zachranovat lidske zivoty
a tak holt zachranuje. Tyhle opatreni se nikdy zasadne nevyhodnocuji
neb by se zjistilo ze jsou k nicemu.

Spravne by mela byt zodpovedna osoba na kterou se pak svali vina az se
ukaze ze to nema vliv a spocitaji se naklady. A ta osoba by se pak
prikovala na pranyr. Nejspis by se pak nikdo nechtel pod nic takoveho
podepsat a nest riziko a tim by se ten proud dobra prerusil..