A co jste delali v nedeli vy?

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Květen 20 14:00:01 CEST 2020

Phedra denni sviceni nema (v te dobe asi ten pojem neexistoval), ale
zapnul jsem automaticke zapinani svetel po nastartovani (diagnostikou).
Po nastartovani rozsviti predni tlumena svetla a zadni koncova svetla.
Budiky a palubka nesviti, dalkova svetla a mlhovky nejdou zapnout.
Toto bohate postacuje, nemusim premyslet, jestli jsem v tunelu, za sera
atd. Uvedomim si to, az se zeseri, ze mi nesviti palubka. Stejne se mi
ty ledky na denni sviceni nelibi, resp. pod autem maji nejaky skoro
neviditelny prouzek, k cemu to je? Vlk se nazral a koza zustala cela. To
ze na to lidi spolehaji i za snizenych svetelnych podminek je dalsi vec.

Martin Hanek