A co jste delali v nedeli vy?

Středa Květen 20 10:25:57 CEST 2020

Jenže to bych musel hledat ten signál od kontrolky dobíjení = rozdělat
ještě druhou půlku auta. Takhle se stačí napíchnout na vypínač světel,
všechny dráty jsou tam pohromadě, zem, +12V (spínané klíčkem) a drát směrem
k žárovkám. Ty moduly, co se prodávají, přesně takhle fungují a přesně
takhle se zapojují.

Musel bych hledat alternátor a který drát to je, nebo vyndat budíky a opět
hledat, který drát to je. Zapojit cívku relé na tu kontrolku a pak stejně
další dráty k tomu vypínači světel.

P.K.