A co jste delali v nedeli vy?

radek.koutsky na gmail.com radek.koutsky na gmail.com
Středa Květen 20 09:59:11 CEST 2020

To Vám naprosto rozumím, spíše jsem to směřoval na ty řidiče, kteří na to kašlou.

LED přední je super, ovšem bez zadních lamp je to k ničemu, když bezohlední řidiči vjedou do tunelu, nebo jedou v šeru a ani jim nevadí, že u některých aut nemají podsvícenou palubku a v pohodě jedou. U nich by bylo řešení se zadními lampami super 😉  lepší něco, než vůbec nic.

Ono zákon na papíře je pěkný, ale realita je k ničemu, když to lidi nedodržují, ale to už se odkláníme od původní debaty.

RK

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Wednesday, May 20, 2020 9:46 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: A co jste delali v nedeli vy?

Při jízdě v tunelu je řidič povinen zapnout stanovená osvětlení vozidla jako za snížené viditelnosti. Tedy nikoliv nestačí denní svícení i kdyby bylo nakrásně v kombinaci se zadními koncovými lampami.

To že to spousty řidičů nedělá, nebo neví že to mají udělat je věc druhá.

Denní svícení , pokud je správně je vždy bez zadních lamp - jen přední ( LED) světla k tomu účelu určená. Denní svícení nenahrazuje svícení za snížené viditelnosti!