A co jste delali v nedeli vy?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 20 09:46:00 CEST 2020

Při jízdě v tunelu je řidič povinen zapnout stanovená osvětlení vozidla
jako za snížené viditelnosti. Tedy nikoliv nestačí denní svícení i kdyby
bylo nakrásně v kombinaci se zadními koncovými lampami.
To že to spousty řidičů nedělá, nebo neví že to mají udělat je věc druhá.
Denní svícení , pokud je správně je vždy bez zadních lamp - jen přední (
LED) světla k tomu účelu určená. Denní svícení nenahrazuje svícení za
snížené viditelnosti!

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>