A co jste delali v nedeli vy?

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Středa Květen 20 12:06:18 CEST 2020

Dříve byla před každým tunelem značka „rozsviť světla“. Když se zavedlo denní svícení, nějaký moták nechal všechny tyto značky odstranit.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Wednesday, May 20, 2020 9:46 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: A co jste delali v nedeli vy?

Při jízdě v tunelu je řidič povinen zapnout stanovená osvětlení vozidla jako za snížené viditelnosti. Tedy nikoliv nestačí denní svícení i kdyby bylo nakrásně v kombinaci se zadními koncovými lampami.
To že to spousty řidičů nedělá, nebo neví že to mají udělat je věc druhá.
Denní svícení , pokud je správně je vždy bez zadních lamp - jen přední ( LED) světla k tomu účelu určená. Denní svícení nenahrazuje svícení za snížené viditelnosti!