Re: OT: soláry na střechách v Chrudimi?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Květen 19 11:12:51 CEST 2020

take jsem to nejak onehda pocital. jedeme na primotop tarif, tak to
nebylo slozite. tepla voda bojlerem celorocne cca 6000,- myslim, kdo ma
uplne bojlerovou sazbu tak asi i mene. cernou hadici, samodomo
vodosolarem nebo jen hadici na pretopene pude muzu usetrit skoro bez
investice 1000 - 2000,- ? i kdyby to bylo s fotosolarem pulka je to
3000,- / rok. navratnost nevim, ale daleko :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín