indikace ohrevu do rozvadece

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pondělí Květen 18 20:03:37 CEST 2020

Ze tam je napeti to vim - jistic nahodim rucne.
Ted se musim chodit divat do sklepa, jestli topi(ma v sobe termostat a
kontrolku) a to jsem chtel obejit.
Ale ne za cenu toho hlidaciho rele.A nechtel jsem to
bastlit.Rekonstruuju chalupu a mam obavy ,ze kdyz tam neco dodelam sam
,tak budu mit problem s revizi.
Diky vsem
fanda