indikace ohrevu do rozvadece

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pondělí Květen 18 20:17:12 CEST 2020

No pak asi za pulku treba Emos EM305A  ale musit tam mit nekde drat kolem ktereho se to da cvaknout :)
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Fanda Kopriva
Sent: Monday, May 18, 2020 8:04 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: indikace ohrevu do rozvadece

Ze tam je napeti to vim - jistic nahodim rucne.
Ted se musim chodit divat do sklepa, jestli topi(ma v sobe termostat a
kontrolku) a to jsem chtel obejit.
Ale ne za cenu toho hlidaciho rele.A nechtel jsem to bastlit.Rekonstruuju chalupu a mam obavy ,ze kdyz tam neco dodelam sam ,tak budu mit problem s revizi.
Diky vsem
fanda