indikace ohrevu do rozvadece

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 18 16:44:20 CEST 2020

No a co tak na výstup toho jističe připojit drát a na konec pověsit
nějakou LED žárovku s co nejmenším příkonem, nebo jen LEDku
se srážecím kondenzátorem a odporem, nebo jen s tím odporem?

Nebo to má opravdu hlídat proud, tj. detekovat nejen že je nízký
tarif a jistič nevypadl, ale současně i že bojler natápí a není tedy
na maximální teplotě? Pak (pokud se nesmí bastlit) asi opravdu
jen to proudové relé. Nebo teploměr, tepelně navázaný na
ty dráty od jističe.

PL