Re: optický telefon Android Apka ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 11 10:02:57 CEST 2020

Ano, to je pomerne logicka uvaha, nicmene nektere telefony (kamery)  nejsou
az zas tak “standardni", dokazi nahravat pri malem rozliseni i mnohem vetsi
snimkovou rychlosti (tzv slow motion).  Ja jsem objevil i nastaveni 160x120
pri 6000 snímkach/sec. Takze je to jen o zpracovani dat z te kamery.
Jak uz jsem ale zjistil, pro snimani se nejspis nebude pouzivat kamera
telefonu, ale senzor svetla, ktery detekuje okolni osvetleni a v zavislosti
na nem nastavuje napriklad jas displeje.
Ja uz ale vim, kdo tam konkretne byl, budu se snazit toho cloveka
kontaktovat, zajima me to. My jsme si provizorne udelali prijimac z
fotodiody BPW34, funguje to, dokonce tak, ze pro vzdalenost do cca 100m
staci ta fotodioda pripojit rovnou k vysokoohmovym 4000ohm sluchátkám. Ta
AM modulace laserobe diody uhlikovym mikrofonem je ale nejslabsi clanek,
hodne to sumi a chrasti. Chce to nejakej elektret a diodu krmit  napr. z
vykonoveho operaku.
JaKub