Re: optický telefon Android Apka ?

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Květen 11 09:11:47 CEST 2020

Není to spíš něco jako
https://lightcommands.com/20191104-Light-Commands.pdf - tj. v kostce jde
o schopnost laseru vytvořit v místě dopadu zvuk, který pak snímá běžný
MEMS mikrofon? Uvádějí, že stačí 5mW výkon ukazovátka...

Nějak si fakt nedovedu představit, jak by standardní kamera (se svým
smímkovým rozkladem cca 30 fps) dokázala vytvořit použitelný řečový
audiosignál, který začíná někde na 300 Hz a končí řekněme na 3 kHz.

Přece jen by to byl vzorkovací teorém úplně postavený na hlavu ;-)

--
Jirka