Re: Životnost filament LED

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 11 00:32:50 CEST 2020

No, ten kondenzátor je divně zapojený mezi jednu nožku toho IO a mínus
můstku.
Ono se mi nedaří to namalovat, neboť je část desky zalepena takovou černou
keramikou a už jsem jednu destičku zničil při pokusu
to odloupnout.
Ten IO právě podle mě dělá to stmívání při zapnutí a vypnutí.  Při vypnutí
to nejspíš žije z toho kondíku.
A je vyvedena polovina ze čtyř těch sériově zapojených filamentů  také do
desky.
Je to takové nezvyklé, hodně by napomohl datasheet k tomu IO.  Samozřejmě
ze zvědavosti.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>