COM port terminal pro 250kBaud

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pondělí Květen 11 11:10:59 CEST 2020

Zdravim osazenstvo.

narazil jsem na  problem, se kterym zapasim dele nez jsem cekal.

Mam zarizeni ktere prijima a vysila TX/RX   UART, ale na fixni rychlosti
250kBaud (tak je to udavano ale asi to bude jeste neco + -), tedy jeste
jsem se s nim nespojil.

Pouzivam FTDI TTL RS232 adapter, s poslednimi ovladaci, ktery je k
zarizeni propojen RX/TX GND.

Ve vlastnostech FTD driveru, ale takova rychlost neni.

Zkousel jsem i terminaly Putty, Tera term, ale take maji jen nasobek a
nejblize je 230400 Baud. Nize uz jen 115200, v Advanced settings se meni
jen IRQ, zda muze byt COM10 az 20 atd.. ale rychlost ne, nebo jsem
hledal jinde.

Jak jit na to jinak nez velkym kladivem ?

Diky moc.

Libor