OT: *!!$###@#@@ (bolo Re: MSC BASIC pre 8052)

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Květen 8 09:23:21 CEST 2020

Riso, ani mi o tom nehovor. Som tu rovnako zaseknuty uz od zaciatku
februara.

V civilizovanom svete ides na jeden den do vlastnej izby do hotela,
urobia ti vyter a druhy den ides domov. Vsetci kolegovia, ktori odisli
domov, do celej Europy nemali problem. Len u nas henten zkur*** saso
vymyslel, ze na hraniciach pozbieraju prichadzajucich ludi (aj
individualnou dopravou) po 50 kusov do autobusu, potom ta vezu 5 hodin
do Humenneho, potom ta daju styroch uplne nahodnych ludi na jednu malu
internatnu izbu, kde nie su schopni prist urobit testy (ktore trvaju
niekolko hodin) skor ako o tyzden. Tie su nespolahlive, takze ked
niekomu vyjde false positive, tak si pockate dalsi tyzden. A ak si bol
dovtedy zdravy, tak mas aspon mnozstvo prilezitosti sa nakazit. A
nakoniec to najlepsie, este si za to vazenie aj zaplatis.

Vyhlaska nariadujuca povinnu statnu karantenu pre prichadzajucich zo
zahranicia ma 5 stran, z toho su 4 strany vynimiek. Polovica z tych
vynimiek ma vynimku a nemusia predlozit ani negativny test, ako
napriklad studenti, ktori isli na prijimacie skusky do zahranicia.
Vynimku ma uz uplne kazdy, okrem normalneho zodpovedneho cloveka, ktory
chce ist domov.

Velebnosti, chce sa mi blejt...

b.