MSC BASIC pre 8052

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Květen 7 23:40:04 CEST 2020

JW necita diskusiu o Stalinkoch, inac by vedel podla polohy druzic kto
kde je :-D

Zhodou okolnosti sme dnes prechadzali cez Tatry. Vo vojenskej zotavovni
Tatranske Zruby je teraz statna povinna karantenna stanica. Cielene sme
sa na nu pozreli. Na balkonoch bolo dost ludi, obzerali stity a nasavali
vzduch. Nuz, urcite je lepsie si ich pozriet volne, ako z uzavretej izby.
Na druhej strane mam kolegu, ktory v marci, uz po oznameni korony v
Europe, letel na isty ostrov v Stredozemnom mori (lacne letenky predsa
nenecha prepadnut). Pocas jeho pobytu doslo k zakazu letov. Po dlhych
vybavovackach a peripetiach sa vratil teraz cez vikend a rovno putoval
do karanteny (neviem kam). No a on sa tesil.. Neviem podrobnosti, kolko
ho tam nedobrovolny 1,5 mesacny pobyt stal, atd.. Pohlad na povinnu
karantenu zavisi od okolnosti :)

miro