OT: *!!$###@#@@ (bolo Re: MSC BASIC pre 8052)

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pátek Květen 8 11:48:49 CEST 2020

Ahoj Dano,

ako vyzera hranicny rezim CH-F ? Neviem si predstavit, ze by tam zavreli
hranicu a CERN by museli odstavit. Alebo ze by si musel po kazdom
prichode z prace ist na dva tyzdne do karanteny. Aj ked ty by si bol
brany ako pendler.

Riso.