Re: Pomooc - sušička - AEG Lavatherm 75370 AH3

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Květen 5 22:35:53 CEST 2020

Našel jsem E40 nebo E45 jako problém se zavřenými dvířky a pak vyměňte
desku.
Naše pračka Fagor hlásila také chybu zavřených dvířek, aby to nakonec
byly uhlíky motoru. Kontakt dveří spínal fázi na motor, aby se při
otevřených dveřích netočil. Pračka po spuštění programu pootočila s
motorem a pokud zjistila, že se netočí, předpokládala otevřená dvířka. A
když byly obroušené uhlíky, chovala se stejně.
Našel jsem tento manuál:
https://elektrotanya.com/aeg_lavatherm_t65270ac.pdf/download.html
Je to jiná sušička, ale tipuji, že ta Vaše to bude mít podobně. Dvířka
přes relé spínají fázi na motor. Zameřte se tímto směrem - kontakt
dvířek, relé, fáze na motor, uhlíky motoru.

Martin Hanek