Pomooc - sušička - AEG Lavatherm 75370 AH3

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Úterý Květen 5 21:24:14 CEST 2020

Zdravím,

neopravoval jste někdo sušičku AEG Lavatherm 75370 AH3 nebo jí podobnou
sračku z produkce Elektrolux?

Hlásí  mi chybu E40 a když z ní dostanu dodatečný kód, tak je to E45. Na
internetu jsem našel jen E45 - volejte dodavateli, vyměňte desku.

Na desce není nic spáleného, kondenzátory mají hodnoty blízké tomu co je
na nich napsáno. Desku jsem prohřál horkým vzduchem, ale asi to spíš
zhoršilo chování.

Když se chyba objevila poprvé, rozebral jsem sušičku a po kontrole
spínače ve dvířkách (byl ok) zase složil a fungovala. Zašrouboval jsem
ji a přestala. Rozšrouboval a povexloval s dráty a zase chodila.
Proměřil dráty a vše ok.

Pár měsíců fungovala, než zase začala zlobit. Pak šla ještě chvíli
oblbnout podržením zapínacího tlačítka při vložení do zásuvky.

A teď už jen pípá a provokuje :(

Oja