kde sehnat speciální kabel

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Úterý Květen 5 20:59:46 CEST 2020

Ahoj vespolek.
Poradíte mi prosím, kde bych mohl sehnat dva metry speciálního kabelu, který propojuje regulátor hlasitosti a hlavní bednu u reprosoustavy Logitech Z-333?
Ten kabel obsahuje čtyři vodiče ve společném stínění (dva kanály tam a zpět na regulační potenciometr) a dva vodiče mimo toto stínění které slouží k zapnutí a rozsvícení indikační LED na tom regulátoru. Všechny vodiče mají mizivý průřez (nechtělo se mi to počítat a měřit) asi jako v kabelu k myši. Vnější plášť je černý.
Je nějaký dodavatel, který by toho ustřihl dva metry a poslal mi?
Děkuji za případné odkazy.

Kručinský