Re: Pomooc - sušička - AEG Lavatherm 75370 AH3

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Úterý Květen 5 23:01:56 CEST 2020

Kontakt dvirek je ok. Ale to s tim motorem je voditko. Protoze ta zprava
E45 je chyba mereni obvodu zamku .... a ja porad nechapal, co mysli zamkem,
kdyz to zamek nema, jen mikrospinac na dvirkach a ten je ok.