[OT] Cyklo - vrzajici brzdy

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 4 21:21:07 CEST 2020

Teda kdyby mi měly vydržet destičky 400km, tak bych si pořídil brzdný padák.
Tam bude něco špatně. Zvlášť, když Vám špalky vydržely víc.

Já mám ale taky nějakou divnou anomálii, že mi dřív odcházejí zadní desky.
Nechápu to, přední brzda nese většinu zátěže. Mám ale vepředu větší
kotouč. Vše Čína, kotouče i desky.

PL