[OT] Cyklo - vrzajici brzdy

Pondělí Květen 4 21:03:14 CEST 2020

Tak zalezi asi na intenzite brzdeni, me vydrzi neco pres  mesic, tzn.
cca 400-500km, zadni mozna o pulku vic. Sjizdim z Jestedu dolu a mam
neco pres cent, docela problem to neprehrat, uz mam nejvetsi kotouce... ;-)
Po silnici verim, ze to vydrzi radove dele. Spalky mi vydrzely bezne
rok, nez jsem je znicil najare ve snehu.
Cinsky desticky nejsou spatny, i kdyz kvalita je taky dost ruzna, mistni
prodejci za to ale chteji nesmysl. Slinute kovove jsem mel jednou, ty
vydrzi o dost vic ale zas to dela docela hluk a opotrebeni kotoucu je
taky dost vyrazne, navic stoji uz uplne kotel.