[OT] Cyklo - vrzajici brzdy

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pondělí Květen 4 21:57:18 CEST 2020

On Mon, May 04, 2020 at 09:21:07PM +0200, Petr Labaj wrote:
> Teda kdyby mi měly vydržet destičky 400km, tak bych si pořídil brzdný padák.
> Tam bude něco špatně. Zvlášť, když Vám špalky vydržely víc.
>
> Já mám ale taky nějakou divnou anomálii, že mi dřív odcházejí zadní desky.
> Nechápu to, přední brzda nese většinu zátěže. Mám ale vepředu větší
> kotouč. Vše Čína, kotouče i desky.

No to teda.
Mám brzdy Hayes Stroker Trail a první destičky vydržely pár tisíc. Nové
origo jsem viděl někde tenkrát (>7let) asi za 900 :-(). Tak jsem našel
alternativu - destičky Force. Už nevím kolik stály, ale řekl bych že
jeden pár kolem 200. To mě ještě nenapadlo to kupovat na Ali.
Díky!!! Právě jsem si objednal dva páry za $2.7 :-D
No, ale hlavně ty Force tam jsou stále a mám natočeno téměř 22tis km.
Už mě napadlo jestli je nevyměním a možná i ty kotoučky. Asi je taky
objednám až přeměřím jak mám velké.
Je pravdou, že vážím okolo centu, ale nejezdím moc souvislé sjezdy.
Tak buď jsou ty Force nějaké zázračné, nebo nebrzdím nebo nevím…
--
Zito