chlazeni co2 laser trubice 60W / uzavreny system, cerpadlo ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Květen 1 16:01:31 CEST 2020

Mohu se mimo téma zeptat, co ten 100W CO2 laser umí? Známý pořídil nějakou
gravírku za cca 15kKc (Cina) s 30W CO2 a co jsem mel moznost videt, je to
docela bida. Preklizku to reze do 4mm s docela velkym opalem, gravirovani
do plechu je takove nerovnomerne. Rezat plechy vubec...