chlazeni co2 laser trubice 60W / uzavreny system, cerpadlo ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 1 17:18:21 CEST 2020

Na řezání plechů to chce trochu vyšší výkon. Tak od 2 kW nahoru. ;-)
Pokud gravírováním plechu je myšlen jejich popis, tak na to se používají
speciální pasty. Plech se natře touhle (dost drahou) pastou, popíše a
zbytek pasty se utře.
Podle mě je největší síla malého CO2 laseru v řezání plexi. Dají se tak
dělat pěkné krabičky a další věci. Řez vypadá dobře.
Pro řezání překližky a dalších materiálů na bázi dřeva je dobré použít
air-asist. Tj. valit do toho tryskou tlakový vzduch.

PL