RE: Kopírování projektů Atmel Studia

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Květen 1 00:27:58 CEST 2020

Ano, to jsem přesně udělal, ale stejně to zdá se nepomohlo úplně. Po nějaké době jsem zase zjistil, že edituju fajl ze starého místa. Myslím že jsem se do něj dostal přes odkaz na deklaraci.

Ale je taky možné, že jsem si na ten problém zadělal nekorektním přidáním souboru do projektu. To je další věc co nevím, jak by se správně měla dělat.

PH

Od: Milan Kratochvíl
nevím zda to bude fungovat na projekty v Atmel studiu, ale kdysi jsem dostal následující a funkční radu pro Visual studio 2017 a zatím mi fungovala.
Zkopírovat projekt do nového adresáře, vymazat pozůstatky po kompilaci, najít veškeré soubory a adresáře co ve jménu obsahují původní název a ten předělat na nový a nakonec najít veškeré soubory co uvnitř obsahují původní název a taktéž předělat na nový.