Re: Kopírování projektů Atmel Studia

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pátek Květen 1 00:05:42 CEST 2020

Zdravím,

nevím zda to bude fungovat na projekty v Atmel studiu, ale kdysi jsem
dostal následující a funkční radu pro Visual studio 2017 a zatím mi
fungovala.

Zkopírovat projekt do nového adresáře, vymazat pozůstatky po kompilaci,
najít veškeré soubory a adresáře co ve jménu obsahují původní název a
ten předělat na nový a nakonec najít veškeré soubory co uvnitř obsahují
původní název a taktéž předělat na nový.

Milan