Re: Kopírování projektů Atmel Studia

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Sobota Květen 2 09:29:41 CEST 2020

Zdravím,

jen ze zkušenosti co funguje u mne. Když přidávám nějaký soubor tak jej
zvenku nakopíruji do projektu a pak ve VisualStudiu dám přidat
existující a ukážu mu přímo na ten daný soubor. Toto jsem pro změnu
okoukal v prostředí TwinCat a TcXaeShell (nebo jak se to dnes jmenuje),
ale všechno je to jen předělávka VisualStudia.

Milan